Závody

2012 - Tour de Kids 7.7.2012

Tour de Kids 7.7.2012

A je za námi druhý závod, respektive ho má za sebou Luky. A opet se mu to povedlo a to tak, že skončil na krásném prvním místě.

2012 - Tour de Kids 24.6.2012

Tour de Kids 24.6.2012

No tak po roce si Lukyno opět zazávodi. Již po druhé se zůčastnil cyklistického závoku Tou De Kids a po druhé svou kategorii vyhrál.

Společné foto

E.ON squash 14.12.2011

Zatím první ročník turnájku. Sešlo se nás celkem dvanáct. Na dva kurty v IGY slušná účast. Někteří z nás musí do dalšího ročníku trchu více potrénovat, ale né zas tolik aby se nedostali na první místa. :-)

2011-12-20 | komentářů (0) | video
2011 - Vodácký triatlon 24.9.2011

Vodácký triatlon 24.9.2011

Tak letos jsme se zase po dlouhé době dostali na bedu. Mohlo to bejt o jednu příčku lepší ale taky jsme tam nemuseli bejt vůbec. Takže to nakonec dopadlo hodně dobře.

Luky a já na lodi

Vodácký Triatlon 25.9.2010

Vodácký triatlon pořádaný ve Veselý nad Lužnicí by jste si neměli nechat ujít. Alespoň ti z Vás kdož rádi sportují a semtam chtějí porovnat svojí kondičku s někým jiným, nebo kondici svých kamarádů s kondicí jiné skupiny kamarádů.

Některé sjezdy byly opravdu pěkné

Malevil Cup 10.5.08

A už je za námi i obávaný Malevil Cup. Dopředu musím říct, že je den po závodě a mě nebolí ani nohy. Což je na jednu stranu strašně příjemné. Na druhou stranu si říkám jestli jsme se až příliš neflákali. Pravda je taková, že jsme zajeli jednoznačně nejlepší čas co se nám kdy povedlo a zároveň jsme ani jeden nedostali křeč. Tyto dvě věci se tak nějak vylučují, ale pravděpodobně je to možné a nemůže za to jenom ideální počasí a stav trati. Trasu 102 km jsme společně zvládli v čase 6:35:27. Průmě

Orlík tour 3.5.08

Orlická padesátce nám dala zabrat. Ale nedovedu si představit že bych napsal něco jiného. :-)) Závod se jede na dvě kola. Pro někoho je to výhoda, ale já to nemám rád. Protože po dojezdu prvního kola tak nějak víte co vás ještě čeká. No a jak jsme na tom s pocitama ze závodu, nebo spíše jak na tom jsem já. Počasí super, trať parádní v podstatě jsem si nemohl přát nic lepšího. Věci které nemohu přímo ovlivnit se povedly, ale to ostatní bylo utrpení. No abych byl konkrétní tak přesně to bylo dru

2008-05-03 | komentářů (0) | foto (7)

Xterra 19.4.08

No a je to za námi. První závod sezóny. Byl takový zahřívací, ale i tak nám vzal hodně síly. Nebo alespoň mě. Na to, že bylo ráno 10° (a některé to odradilo) pak nějakou dobu pršelo se počasí nakonec povedlo. O trati to už tolik neplatilo protože bahna bylo celkem dost takže moje kolo vůbec nejelo. Ondra by si asi postěžoval na něco jiného, protože přeci jeno na 28 km měnit dvakrát duši to není normální. Ale na druhou stranu je lepší si to vybrat v takovémto závodě něž někde na Krály. PořPoř

2008-04-19 | komentářů (1) | foto (8)
Start

Javor 1456 18.8.2007

Uff :-) je to za námi. Zase jsme se nechali na něco nalákat. Extrémní závod dvojic Javor 1456. V podstatě nešlo o nic jiného než se projet na kole z Klatov na Javor a zpět. Mělo to však svá úskalí. Jedním z nich bylo absolvovat cestu ve dvou. Takže musíte sehnat někoho kdo se k něčemu takovému dobrovolně oddá. Což nebyl problém (Ondra je ideální). No a pak je tu druhé úskalí, které tkví v tom, že cesta kterou máte jet není značena existuje pouze na mapě (kterou dostanete večer před startem). Je

Den před startem

Král Šumavy 26.5.2007

Tak, plánovaný vrchol sezóny je za námi, ale nijak sqele nedopadl. :-)) Počasí se povedlo, trasa byla krátká a rychlá a přesto se nám to nějak nevyvedlo. Tím nám, myslím mě a Ondru, janak ostatní zaperlili. Co se nám stalo? No tak mně na 10km ušlo přední kolo, takže všechny co jsem do té doby předjel mně zase přejeli. :-( No a když jsem je opět předjel a trochu se to zase rozjelo, potkal jsem Ondru. Seděl na stráni, kolo vzhůru nohama, proražené přední a zadní kolo, obě náhradní duše děravé a ž

Malevil Cup 12.5.2007

No a je to tady zase. Letos je to po třetí co jsem se zůčastnil Malevilu. Loni jsem byl sám, ale tenhle ročník si se mnou užil i Ondra. Spolu s námi do Liberce vyrazily i rodinky takže Lucka s Lukáškem a Klárka s Natálkou. Byly to naši skalní fanoušci a doufám, že věřily že dojedem. :-)) Nakonec jsem oba dojeli hluboko ve startovním poly, ale dojeli. přeci jenom 100 km v terénu a děšti chce trochu sebezapření. Sám za sebe musím řící, že to byla asi nejpohodovější 100večka co jsem jel. A doufám

2007-05-12 | komentářů (0) | foto (8)

Orlík Tour 5.5.2007

Jako druhý závod této sezóny jsme zařadili Orlík Tour. Přeci jenom není to daleko, krásně se četl doprovodný program, takže jsme se rozhodli se tam kouknout. Původně jsme tam měli spát, ale nějak se nám nepodařilo sehnat ubytování na poslední chvíly za rozumnou cenu a ještě v dosahu chůviček. :-) Závod měl 50 km a skládal se ze dvou okruhů, takže docela novinka. Chci tím říci, že většinou jedeme jen jednou cestou a většinou nevíte co vás čeká. Ale tohle bylo něco jiného. Jednou si to projedete

2007-05-05 | komentářů (0)
Já a Ondra

MTB rallye Vltava 14.4. 2007

No a je to za námi - první závod sezóny. Závodění bereme vážně a proto se na něj patřičně připravujeme v průběhu celé zimy. Bohužel díky našim kamarádům nejsou starty závodů nikdy bez komplikací. Ani letos tomu nebylo jinak. Vzhledem k Ebrietnímu večírku jsme se vrátili z hospody asi tak 4 hodiny před startem a to se pak těžko závodí. Ale i této malé překážce jsme se postavili čelem a v 11:30 jsme odstartovali. Celé tělo omámené alkoholem posilněné nedostatkem spánku to jede jako bejk. :-) A tak

Fany

Vodácký triatlon 30.9.2006

Tak letos to vypadalo docela nadějně mohli jsme postavit docela hvězdnej tým (Ada, Vrána a Já) ale postavil se ještě lepší, protože já jsem marodil a Áda musel být v práci. No a kdo tedy nastoupil? Vrána to je asi jasné ten zůstal a závodil na lodi. Kolo si odjel Fanoušek. A na běh se dlouho nikoho nedařilo sehnat (ani loni se nikdo nehlásil). Nakonec to dopadlo úplně neuvěřitelně. Jeden z diváků se u prezentace zmínil, že pokud někdo bude schánět běžce, tak že by rád běžel. No a naše stafeta ja

Tak jak to dnes dopadne??

Betonový muž a žena 19.8.2006

Uf. :-)) Je to za mnou a snad mohu říci i za námi. Letos vyšlo počasí a snad proto byla celkem vysoká účast. Nejenom obecně, ale i co se týče kamarádských soupeřů (Taťka, Táňa, Maruška, Áda a Ondra). Jako každý rok to byla strašná rasovina hlavně pro mě. :-)) Když jsem se ráno vážil, tak jsem se nestačil divit. 100kg na mne buzelstně koukalo. Od Skrčkovo a Pepovo svatby jsem se ani nehnul (žádný běh, žádné kolo). To je znát nejen na výkonosti, ale i hmotnosti. Z toho plyne jediný závěr mít co n

Martin, Milan, já a Áda

Král Šumavy 27.5.2006

Tak a je to tu zas. Král Šumavy. Již po třetí se nám podařilo zúčastnit se tohoto závodu. Asi nemá cenu nějak popisovat o co v tomto závodě jde. Já si pořád říkám důležité je dojet. Pravda bylo by taky dobré, se rok od roku zlepšovat, což už daří méně. No a dojet v první dvoustovce se podaří jen málokomu (Ádovy pokaždé). Letos nám ke všemu nepřálo počasí a tak byla trať samé bahno. A když říkám samé bahno vybavují se mi slova kamaráda Lukáš. Jednou jsme ho vzali na cykloprojížďku. Už při cest

Lucka a Já

Malevil 13.5.2006

Tak je to ze mnou. Už loni jsem si říkal, že se na to vykašlu, že je to dlouhé, dokopce .... Po roce jsem na to asi zapomněl a jel jsem to znova.Řeč je o Malevil Cupu cyklistickém závodě. A co by jste řekli, pocity úplně stejné daleko, dokopce a strašně to bolí. No ale trénink se vyplatil. Výsledný čas byl o 30 men lepší než loni a křeče mě brali jen občas. :-))

Milan a Fany

Plzeňské GIRO 6.5.2006

Seriál Kolo pro život začíná a my jsme u toho nemohli chybět. Dalším důvodem je to, že trať kolem Plzně není kopcovitá a proto závod pěkně odsejpá. To že je Plzeň kolébkou P12 už ani nemá cenu připomínat. Letos se nikomu nic nestalo a proto jsme dojeli oba jak Já tak Milan. Podporu v cíly nám dělali Lucka, Pepa s Alčou a Táňa. Na startu nás ještě podpořil Fanoušek, který pak odjel do Karlových varů. Takže se taky pěkně projel (jel totiž na kole). Poř. St.č. Jméno RokKat por Město / klub Cíl

Registrace

Xterra Hluboká 1.4.2006

No a je to tady. První závod sezóny. Sice jen na 35km, ale i to se počítá. Prvotní obavy z toho, že se pojede na sněhu se rozplynuly a tak se jelo za nádherného počasí. Trať byla sice jiná než v předchozích ročnících, ale mě a Martinovy vyhovovala. V podstatě se jelo jen pár kilometrů v opravdovém terénu. Ale co je podstatné jsou výsledky. Ve své kategorii jsem se dostal na bednu a to se sakra počítá. To že nás v kategorii jelo jen 5 úspěch trochu snižuje ale to nikdo nemusí vědět ne. Výsledky

2005 - Vodácký triatlon 1.10.2005

Vodácký triatlon 1.10.2005

Jako každý rok jsme se až na poslední chvíli dozvěděli, že se tato akce pořádá (respektive její termín to že se pořádá víme). :-) Proto se o nějakém tréninku nedá hovořit. Jediný náš trénink bylo malé soustředění večer před závodem, které jsme protáhli až do ranních hodin. Pravda tohoto soustředění se nezúčastnil Milánek, který jel v naší tříčlenné štafetě kolo (možná i to bylo příčinou našeho fiaska v toto závodě). Ale abych nepředbíhal. Závod se jede v pískovně ve Veselí nad Lužnicí. Disciplí

Taťka

Betonový muž a žena 20.8.2005

Loni jsem se zúčastnil z myšlenkou vyzkoušet si jaké to je. Letos jsem chtěl porazit svého otce. To píši naprosto bez servítek věděl jsem že to bude těžké že trénoval, ale já jsem se taky neflákal. Závod se rozjel slušně plavání jsem absolvoval téměř se shodným časem jako v loni a měl jsem náskok 1,5 min. Kolo mělo zajistit další náskok, který měl postačovat na můj velmi špatný běh. Bohužel jsme oba dojeli v první skupince a náskok se zvětšil jen o pár vteřin a to na vítězství rozhodně nestači

Martin

Král Šumavy 27-29.5.2005

Máme za sebou vrchol naší cyklistické sezóny. Ano projeli jsme si trať Krále Šumavy a po loňském roce jsme se výrazně zlepšili. Pomohlo k tomu několik věcí. Zaprvé jsme měli výrazně natrénováno než loni a také jsme se nebáli vybudovat si dobrou startovní pozici. Co stojí za zmínku je počasí, které ačkoli bylo vyninikající, nebylo moc vhodné na cyklistiku. Jinými slovy bylo vedro jako krá..., no a v tom se nedá jet. Jinak co se týče samotného závodu jako vždy to stálo to, ale jsem rád že mám cí

grilování

Liberec - Malevil 13-15.5.2005

Zatímco naši kamarádi slavili, popíjeli, kecali na oslavě narozenin v Hrdějcích. My jsme se trápili představou o tom jak pojedeme Malevil. Pravdou je, že naše nejstrašnější představy ve srovnání se skutečným závodem byly pouhou procházka růžovou zahradou. Jestli jsem se minule nezmínil o tom jak jsme skoro propásli start, tak na Malevilu se nám to podařilo. :-)) Sice jen o dvě minutky, ale propásli. Na startu jsme tak nemuseli zbytečně postávat. Popisovat naše trápení od takového nějakého 30 k

Milan po snídani

Plzeňské GIRO 7.5.2005

UFFF a to není jen tak ledajaké ufff ale pořádné UFFF. Je to za námi. První závod MTB (horských kol). Loni jsme se zúčastnil jednoho a to byl Král Šumavy. Letos v rámci zlepšení umístění v tomto závodě podnikám (vlastně podnikáme) spousty opatření. spining přes celou zimu sem tam se jedeme projet plánujeme se zúčastnit více závodů (první je za námi) ještě nás čeká 100km na Malevilu (to bude strašná rasovina). No a něco k samotnému závodu. Startovalo se z plzeňského náměstí a končilo

Běžec Pepíno

Triatlon 25.9.2004

Tak jsme se do toho sportu nějak vážně položili. Co tím chci říct? Letos je to již po třetí, co jsme se zúčastnili nějakého významnějšího sportovního klání (Král Šumavy a Triatlon Veselí). No a nyní jsem se zúčastnili PRE triatlonu opět ve Veselí nad Lužnicí. O co šlo? Uběhnout 3km, ujet na kole 12km a na lodi odpádlovat 2km. Tentokrát jsem udělali štafetu, aby jsem se tolik nenadřeli. Brácha běžel, Milan jel na kole a já plul na lodi. Jo a nesmím zapomenout na tatíka, který si to dal komple

Počáteční příprava

Betonový muž a žena 21.8.2004

O co v této povedené akci šlo? Obecně asi o to uplavat 500m, ujet na kole 20km a uběhnout 7km. Což nejsou veliké vzdálenosti, ale dát to za jeden den už je problematyčtější hlavně to ty netrénované. Co bylo mým cíle? Ověřit jak na tom jsem s kondičkou v porovnání se stejne starými, ale také se staršími jako je můj otec. Fakt jsem si přál trochu ho potrápit :-)), ale žádné velké překvapení se nekonalo. Dostal jsem peknou nakládačku a musel jsem s brekem domu:-)). Ale příští rok to bude třeba l

Šest kol v GOLFU :-))

Král Šumavy 27-29.5.2004

Víkend plný překvapení a přenádherného počasí. Tak nějak se dá jednoduše charakterizovat to co se o tomto víkendu dělo. Vše se skrývá ze jednoduchým názvem Král Šumavy. Akce o které jsem se asi poprvé dozvěděl z hromadného emailu, který mi jednoho dne a přišel a stálo v něm asi