2007

Dovolená 27.11-2.12

Vzhledem k tomu, že jsem letos nějak málo čerpal dovolenou tak mi nějaké ty dny zbyli. Takže jsme se jeli podívat do Liberce jak tam Fíla pěkně roste a Tůča dodělává přízemí. No a abych nezapomněl na Markétu tak ta .... (no to nevím) :-)) Měl nás čekat výlet do IQ parku ale na to nějak nedošlo takže jsme příjemně relaxovali a přijímaly návštěvy. Ve čtvrtek jsme se přestěhovali k Lukášovy do Prahy. Tam se o nás jako o vlastní starala Lukášovo maminka. Měli jsme se jako v bavlnce. Snídaně, obědy

2007-11-27 | komentářů (0)

Něco pro Fanyho

Tak jen pro úplnost. Vzhledem k tomu, že mám rozšlápnutý fotoaparát tak to s těma fotkama ještě na dlouho nevidim. Ale na druhou stranu mam půjčenou kameru takže video veci je dost. Bohužel nějak chybí čas a chuť. Ale že jsi to ty tak sem něco dám. Mám dvě opravdu povedené videa, které tě určitě potěší. Jedno je o tom jak umí Lukášek krásně stát. :-)) Druhé je z Ondrovo a Klárky svatby. Tam je těch věcí hodně ale strašně ftipné jsou včelky. Takže se máš určitě na co těšit. No a možná že najdu i

2007-11-06 | komentářů (0)
pozvánka

Jíťa a Martin 13.10.2007

No a je to tady. Další nevěsta řekla své ano. No a my byli u toho. Svatba byla v táborském kostele. Tyhle svatby nemám nějak v oblibě, asi proto, že mě to do kostela moc netáhne, ale když se kamarádka vdává co naplat. :-)) Samo sebou nevěstě a ženichovi to slušelo vo tom žádná ale farář byl taky pěkně voháknutej. :-)) Tak a dost ftipkování. Svatba byla pěkná slyšet bylo i v zadních řadách i přes neustálé brebentění Lukáška a Kuby. Slíbili si věrnost v dobrém i zlém, tak jsem na ně zvedavej. Bo

2007-10-13 | komentářů (2) | video

Brela 26.8.-1.9

Poprvé u moře. Kdo? Lukášek. Byli jsme se kouknout za Tučkama (Pája, Mája a Fíla) a Smetákama (Alěš, Lenka, Tomáš a Ondra) v Chorvatské Brele. Původně měli namířeno do Černé Hory, ale porouchalo se jim auto takže skončili v Chorvatsku. A to už bylo v dosahu, kam by jsme tak dojeli s Lukáškem. No a tak jsme vyrazili k móóři. :-)) Cesta se neobešla bez komplikací. Respektive se na naší Mařence objevila závadička. Po 400 km nám přestal šlapat jeden válec a né a né naskočit. Zvolili jsme variantu,

2007-08-26 | komentářů (0)
Start

Javor 1456 18.8.2007

Uff :-) je to za námi. Zase jsme se nechali na něco nalákat. Extrémní závod dvojic Javor 1456. V podstatě nešlo o nic jiného než se projet na kole z Klatov na Javor a zpět. Mělo to však svá úskalí. Jedním z nich bylo absolvovat cestu ve dvou. Takže musíte sehnat někoho kdo se k něčemu takovému dobrovolně oddá. Což nebyl problém (Ondra je ideální). No a pak je tu druhé úskalí, které tkví v tom, že cesta kterou máte jet není značena existuje pouze na mapě (kterou dostanete večer před startem). Je

Svatba Ondry a Kláry

Tak a je to tady .-)). Konečně do toho praštili. Kdo? Ondra s Klárou. Sice v opačném pořadí. Mám tím na mysli nejdřív Natálka potom svatba. :-)) Ale předpokládám že s tím v dnešní době nemá nikdo problém. Prostě se to tak sešlo. Trochu se při tom usmívám zvláště když jsi vzpomenu na Svatba se konala v pátek13tého v červenci v Zemance. Kdo nezná vřele doporučuji nejen kuchyni, ale i místní hlavolamy, kterými si zkrátíte čekání na objednané jídlo. Na to že bylo pátek třináctého se vydařilo úplně

2007-07-15 | komentářů (0)
Kubík a Lukášek

Nesměň Hobit 14-28.7. 2007

Tak a je to za námi. Letos se nám konečně podařilo prosadit tzv. Zlatého Hobita? Ve zkratce to znamená to, že pokud se nám něco na minulých táborech nedařilo, říkali jsme "Zlatej Hobit". :-)). Jak to tam vypadalo můžete zkouknout na tomto videu. A jak to vlastně všechno dopadlo? No krásně. Spokojeni byli nejen děti, ale i vedoucí a po návštěvním dnu snad i rodičové. Hodnotit tábor mohu, pouze z pohledu vedoucího a to je "MEGA" dost odlišný pohled než z pozice dítěte. Proto ted

Lukášek koupání

Tak ledviny má Lukášek vpořádku, takže se může oddat bezstarostnému koupání. Aby jsme věděli jak na to, není nic jednoduššího než zajít za odbornicema. Koupat jsme se byli v Baby Centrum Šikulka. Jak to dopadlo posuďte sami. :-))

2007-07-10 | komentářů (5)
Před startem

24 hodin NON-STOP 2007

Tak nějak jsem se zase jako závaží (aktivní balast) dostal na 24 hodinovku na Lipně. V co de? Závod jachet na Lipně po dobu 24 hodin. Startovalo se v sobotu v 10 a končilo v neděli v 10. Původně jsme měli být tři, ale jeden z nás přislíbil účast a nakonec nedorazil, čímž nám to s Robertem trochu zkomplikoval. Ačkoli máme dost kamarádů, bylo strašně těžké sehnat takhle na rychlo náhradu, ale nakonec se povedlo. Předtím jsem si, ale vyslechl spousty důvodů proč někteří z Vás nemohli a dali přednos

Lucka a Lukášek

Vltava 15-18.6.2007

Jako každý rok i letos jsme se s Liberečákama vydali na Vltavu. Letos poprvé jsme si sjeli i horní úsek nad Lipnem. Je to tam v podstatě úplně jiná řeka. Není tam tolik vodáků, jezů a kempů. Na druhou stranu je řeka užší, plná zatáček a hlavně čistější. Loni s námi jeli těhule a letos už rovnou ty děcka (Oliver, Lukáš a Verča). Podařilo se nám sjet úsek mezi Lenorou a Pěknou takže dost podstatný úsek horní Vltavy. V sobotu jsme se přesunuli na Pískárnu, kde jsme se těšili na fantastické jídlo,

Móňa, Klára, Ondra, Betyna a Robert

Áda 30 2.6.2007

Uff. Letos druhá oslava kterou organizoval Áda a zase se to povedlo. Proč to si nechám na konec článku. :-)) Počasí nám dovolilo sejít se na zahrádce před Sikem. Pro některé to byl návrat na kouzelnou zahrádku (v tej době jsem stránky asi ještě nedělal, proto žádný odkaz) :-)) No a pro některé to bylo poprvé (o to výživnější). Vše proběhlo podle plánu: pečení buřtíků, pití alkoholu, blahopřání oslavenci (jsem zvedavej jestli taky někdy dostane ten dárek), klábosení no a pak přišlo to blbnutí.

Verča

Černé jezero 27.5.2007

Neděli jsme strávili pěkným společným výletem na Černé jezero. Kdo na Já, Ondra s Klárkou a Natálkou, Peťa s Móňou, Áda s Renčou a Verčou. Všichni pěšky až na Verču ta se vezla v kočárku a Natálku ta jela na kole. Vlastně jsme se ještě střídali v ježdění na jediném dospěláckém kole co jsme měli. Cesta tam byla pohodová krásné počasí plni síly a očekávání co nového uvidime. Zpáteční cesta v děšti, lehce promočení a hladoví. Ale Zemanka nám udělala dobře. No a tady je pár fotek.

Den před startem

Král Šumavy 26.5.2007

Tak, plánovaný vrchol sezóny je za námi, ale nijak sqele nedopadl. :-)) Počasí se povedlo, trasa byla krátká a rychlá a přesto se nám to nějak nevyvedlo. Tím nám, myslím mě a Ondru, janak ostatní zaperlili. Co se nám stalo? No tak mně na 10km ušlo přední kolo, takže všechny co jsem do té doby předjel mně zase přejeli. :-( No a když jsem je opět předjel a trochu se to zase rozjelo, potkal jsem Ondru. Seděl na stráni, kolo vzhůru nohama, proražené přední a zadní kolo, obě náhradní duše děravé a ž

Malevil Cup 12.5.2007

No a je to tady zase. Letos je to po třetí co jsem se zůčastnil Malevilu. Loni jsem byl sám, ale tenhle ročník si se mnou užil i Ondra. Spolu s námi do Liberce vyrazily i rodinky takže Lucka s Lukáškem a Klárka s Natálkou. Byly to naši skalní fanoušci a doufám, že věřily že dojedem. :-)) Nakonec jsem oba dojeli hluboko ve startovním poly, ale dojeli. přeci jenom 100 km v terénu a děšti chce trochu sebezapření. Sám za sebe musím řící, že to byla asi nejpohodovější 100večka co jsem jel. A doufám

2007-05-12 | komentářů (0) | foto (8)

Orlík Tour 5.5.2007

Jako druhý závod této sezóny jsme zařadili Orlík Tour. Přeci jenom není to daleko, krásně se četl doprovodný program, takže jsme se rozhodli se tam kouknout. Původně jsme tam měli spát, ale nějak se nám nepodařilo sehnat ubytování na poslední chvíly za rozumnou cenu a ještě v dosahu chůviček. :-) Závod měl 50 km a skládal se ze dvou okruhů, takže docela novinka. Chci tím říci, že většinou jedeme jen jednou cestou a většinou nevíte co vás čeká. Ale tohle bylo něco jiného. Jednou si to projedete

2007-05-05 | komentářů (0)
Chaloupka

Grilovačka 1. Máj

Prvního Máje jsme strávili u Peťi na chaloupce. Vyšlo parádní počasí a tak jsme se pustili do grilování. Respektive já jsem jen čekal na to, až se ke mě dostane něco dobrého. :-) (jak jinak) Ostatní se činili v rámci svých možností. Ondra a Peťa dělali nové zábradlí, Klárka s Móňou grilovaly, Lucka uspávala Lukáška a Já se s Natálkou válel na rozkládacím lehátku. .-)) Prostě krásnej májovej den. Na zpáteční cestě jsme se zastavili zkontrolovat chaloupku v Kaplici. Zloděj nám ukradl vše z li

Lukáš

Lukáš a Patrik v ČB

Vzhledem k tomu, že máme v ČB celkem dobrou a cekem dlouhou stezku pro cyklisty, přijeli se na ni podívat pánové z Prahyy (Lukáš, Patrik a Filip). :-)). Smosebou, že se přileji podívat na Lukyho a při té příležitosti se kouknout na tu stezku a vyzkoušet kolečkové brusle. Lukáš byl poprve na kolečkách a musím ho pochválit, protože jel jako by se s bruslema na nohou narodil. :-)) U Haška jsme si dali obídek, nějaké to pivko. Také se k nám připojili Ondra, Klárka a Natýs a pak se taky přijela pod

Jedlová 20-22.4.2007

Již asi po 8 se uspořádal cyklo výlet na Jedlovou. Stále nemohu napsat, že tam všichni dojeli na kole, ale většina se tohoto pravidla drží. Letos tady na Jedlovou vyrazilo 18+1 cyklistů a zbytek jel vlakem nebo autem. Popravdě jsme ale vlakem jeli všichni. :-)) Pěšáci ty se dovezli do Jiřetína pod Jedlovou a cyklisté do Žandova. Počasí letos vyšlo úplně báječně až na teplotu vzduchu (v sobotu byla FAKT kosa, ale neděle to napravila). Letos se opět jelo až na vrchol, takže jsme si v samotném záv

Já a Ondra

MTB rallye Vltava 14.4. 2007

No a je to za námi - první závod sezóny. Závodění bereme vážně a proto se na něj patřičně připravujeme v průběhu celé zimy. Bohužel díky našim kamarádům nejsou starty závodů nikdy bez komplikací. Ani letos tomu nebylo jinak. Vzhledem k Ebrietnímu večírku jsme se vrátili z hospody asi tak 4 hodiny před startem a to se pak těžko závodí. Ale i této malé překážce jsme se postavili čelem a v 11:30 jsme odstartovali. Celé tělo omámené alkoholem posilněné nedostatkem spánku to jede jako bejk. :-) A tak

Martin, Peťa a Móňa

Ebrietní večírek 13.4.

No a je to tady. Fany se chystá do Anglie. Nasbírat nové zkušenosti. Pravděpodobně se nám vrátí až za 4 roky, tak se s námi musel pořádně rozloučit. Když o tom tak přemýšlím v podstatě si nevybavuji kdy se s námi vlastně rozloučil. :-( Ale půjčených věcí rozdával požehnaně. .-)) Takže milí Fanoušku, doufám že si na nás jednou za čas vzpomeneš a pošleš nám nějakou tu libru, :-)) ale spokojíme se i s meilikem a nějakou tou fotkou. Snad občas zanecháš vzkaz na těchto stránkách. Hele hlavně tam nez

maminky s dětma

Vítání občánků 3.4.

No a je to tady úřady si na nás vzpomněli a tak jsme se odebrali na radnici za účele přivítat Lukáška mezi občany Českých Budějovic. To se nám úspěšně povedlo - je přivítán. Odnesli jsme si nějaké prezenty (chrastítka se opravdu osvědčila, ale bryndáček občánek českých budějovic to asi nosit nebudem). Nikdy jsem na vítání nebyl takže to pro mě byla novinka a docela příjemná. Zpívající a recitující děti byly naprosto kouzelné. Ale něco jsem pro vás natočil tak se koukněte. :-))

2007-04-03 | komentářů (0) | foto (4)
Autíčko

Oslava narození Verunky 31.3.

Tak už i u Divišů je nový přírůstek v rodině. Oslava proběhla v Českých Žlebech v místní zotavovně. Krásně jsme se tam všichni zotavili a někomu to dokonce nestačilo a musel jet na lepší viť Fany. :-)) Snad každý kdo tam byl si vzpomene na autíčko, ve kterém jezdil paňák s trochou alkoholu. Musím uznat, že autíčko bylo opravdu nebezpečné, ale svůj úkol splnilo. Po krátké době jsme se chovali jak utržení z řetězu a někod ještě víc. Fotky a video snad napoví víc. Podle mého názoru nemůže být Ver

Pozvánka

MIIB Party 16-18.3.

To byl zase nápad. Březen je zajímavý měsíc hlavně z pohledu oslav. Tedy v naší rodině každý něco slaví od babičky po sourozence. Bohužel né jinak tomu je i s mými kamarády. Takže jsme se nakonec domluvili a udělali společnou oslavu pro Mě, Ondru, Natálku, Roberta s Betynou a Renču. Příští rok se pravděpodobně přidají Lukášek a Verunka. :-) No a nebo budeme dělat zvlášť dětskou oslavu a pak tu "normální". :-)) Každopádně ta letošní se nesla ve stylu Men in Black. Oslavenci byli v černém a hosté

Pája a Filda

Tučci v ČB 9.-11.3.

Nastal čas opět se po nějaké době vidět naživo a ne jen zprostředkovaně pomocí Skype. Tučci sebou vzali i Mudru, aby nějak vyrovnaly hendikep v počtu mužů proti ženám (4/3), :-)) ale nelítostný poměr se zvrátit nepovedlo. :-) Sobotní výlet do Vodňan přinesl vyrovnání, protože se k nám přidaly i Kubarti. No a jako vždy jsme si jeli zablbnout do dětského koutku. Ten je totiž nejlepší (klouzačka, koule, panda, ...) a navíc tam opravdu dobře vaří. Neděle se odehrála ve znamení Zoo. Navštívili jsm

Roland a Kačka

Girgenzoni v CB 17.2.

Snad všichni už se byli podívat na Lukáška. A takhle z něj byli poprděný Girgenzoni. Speciálně tedy Katka. Roland se k tomu postavil chladně jako jakej koli jinje chlap. Žadný "Du bist roztomilí, buclatý, okatý ....". :-))

2007-02-17 | komentářů (0) | foto (5)

Lukášek 27.1-7.2.

Tak zde si můžete udělat představu jak náš Lukášek vypadal po porodu a pak po příjezdu domů. Taky se můžete kouknout jak krásně křičí. Je to naše zlatíčko. Ale nebojte se za čas tu bude další a předpokládám, že vám ukážu jak se umí smát.

2007-02-07 | komentářů (5)
Sasík, Ivuša, Mili a Milan

Oslava narození Lukáška 27.1.2

No tak je to za námi. Uff. Všem co se zůčastnili, bych chtěl poděkovat za to, že tak rychle přehodnotili plány na večer a v takovém hojném počtu se dostavili. Předpokládám, že všem se na oslavě líbilo a považuji Lukáškovo zapití jako dostatečné. :-)). Jídlo žádné nezbylo, ale s tím chlastem jste se moc nepochlapili. :-)) Mám ještě jeden sud P12 tak s ním budem muset jěště zatočit. Jinak ještě jednou bych chtěl poděkovat mému strejdovi, mamce, taťkovi, Tomášovi, Martině a tetě jak vzorně se o n

Narození Lukáška 27.1.2007

No tak je to tady. Po devíti měsících se prodral na svět další z rodu Turků. Jmenuje se Lukášek. Po porodu vážil 4,125 kg a měřil 52 cm. Věřím že pro většinu z vás to není novina a že jsme vás včas informovali. Pokud ne, tak se na nás nezlobte, ale je vás opravdu hodně. :-) A spousta čísel má bohužel jen Lucka v telefonu, který ji v porodnici ukradli. Takže pokud chcete ještě dodatečně poblahopřát a nebo vám Lucka neodpovídá , věřte je v pořádku, jen neví, že ji scháníte.

Ivuša

Závěrečný ples 26.1.2007

Tak je to tady opět. Po dlouhé době jsme se byli podívat na maturitním (závěrečném) plese. Komu? No přece Ivance. Ples se konal ve Slávii. Když se to vezme úplně do detailu, tak naposledy jsme tam asi byli, když měla ples Lucka. :-) No a to je pravdu hodně let. Na plese jsme se o tom dohadovali, ale dle mých výpočtů to dělá něco kolem 11 let. Ples se jako vždy povedl. Závěrečná diskotéka neměla chybu. Pravda trochu ve mě hrklo, když jsem viděl Milánka. Spokojeně tancoval se Sojkou, ale to že

tak a je dole

Nesměň 21.1.2007

Naší republikou si jen tak mírnix týrnix proletí orkán. Jeho následky jste měli možnost vidět v televizi, slyšet o nich v rozhlase. Ale mam tu ještě jednu novinu o které jste asi neslyšeli a možná ani neviděli. Takže co se díky velkému větru přihodilo? No na tábořišti v Nesměni to sfouklo strážní věž. Tak se můžete juknout.

2007-01-21 | komentářů (0) | foto (7)
Strom

Praha Ambiente - Braziliano

Jako dárek k vánocům jsme celá rodina do naší sestry dostali dárek v podobě výletu do Prahy a návštěvy místní restaurace Ambienta ? Braziliano. Ale aby toho nebylo málo tak se to pojalo velkoryse a tak jsme v Praze zůstali hned dva dny. Já s Lůcou a bratrem jsme měli trochu odlišný program než zbytek rodiny. Respektive jsme se přizpůsobili Lucčinému stavu a proto jsme se po Praze tolik nehonili. V podstatě jsme se jen stihli ubytovat a přesunout na Staromák kde jsme si zašli do hospody (potkali

Hlavička

Sázky

Tak je to tady. Sázky jsou otevřeny. Vsadit si můžete 20Kč na kluka nebo holku. Kurz je uveden v tabulce. Dále si můžete vsadit další dvacku na datum narození. Výherce získává všechny vsazené peníze. Pokud se chcet zúčastnit zašlete mi email. :-)) Karolínka nebo Lukášek? Holka - 1,5Kluk - 2 VránaTaťka OndraKatka PepčaFrantišek MamkaLukáš TáňaSkrnda RenčaMartin VokyOndrášek FanyLucka ZuzkaRita TomášKlárka BlankaKačaba PavlaSojka ÁdaMili SmetáciPeťa Moňa Pepa Tučci Renča